En mosig tjej en tisdagsförmiddag som denna

 
Det ni ser på bilden mina vänner är en mycket mosig tjej som precis fått deep-levelmassage här på jobbet. Ni kan fortfarande se märken från massagebänken i ansiktet på mig, haha. Vi har en kille här som kommer varannanvecka och masserar mig och pappa. Innan har vi gått till kliniken där han jobbar men han jobbar även halvtid med att åka runt till företag och det passade oss mycket bättre och gud vad skönt det är. För mina fibrosmärtor i skulder och axelpartiet är det underbart. Jag frågade honom nu även om tips på kuddar eftersom jag vaknar upp varje morgon stel som en jag vet inte vad i just det partiet, han rekommenderade Tempurkudde och madrass, detta har jag ju självklart hört talas om förut och jag vet att pappa har/har haft en sådan kudde förut och att det ska vara bra. Har ni några erfarenheter utav detta eller har ni några andra tips på sådana?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0