tio saker ni (kanske) inte visste om mig.

- Jag är en ren och skär periodare. Vissa saker snöar jag helt in på till 110% och sedan efter en dag, en vecka eller månad så är jag så otroligt trött på det (och kan till och med snacka massa skit om det: "Hur kunde jag?!" i princip).
 
- Jag kan enbart producera fina och känsloladdade texter när jag sitter helt ensam och har musik i headset.
 
- Jag älskar historia. Har flertalet böcker om Hitler exempelvis då jag är fascinerad över hur en liten (både fysiskt och världsligt) människa kan få igenom så hemska ideologier etc som han lyckades med.
 
- Jag har ärr på min högra hand bestående av två hjärtan som jag ristat in själv från en djup och väldigt mörk tid i mitt liv.
 
- Jag är lättretlig och blir väldigt lätt rastlös och kan få kli i kroppen på några millisekunder (framförallt om jag blir panikvarm, typ när jag bakar etc).
 
- För ca 2 år sedan så avskydde jag mig själv, jag tyckte inte jag var mycket för världen och avskydde mitt utseende och kunde inte förstå hur Erik ville vara tillsammans med mig pga en finne i pannan exempelvis. (Nu kan jag gå med högröda ögon och finnar i hela nyllet på stan utan att det bekommer mig.)
 
- Jag älskar det skrivna ordet och har väldigt mycket motton i huvudet (och på kroppen i form av tatueringar). Jag älskar att få formuleringar på tankar och känslor, jag anser att det är lättare för mig att bearbeta saker då och reda ut tankarna på så vis. Det är ungefär som att jag får stöd för känslorna och tankarna när jag har ord på det.
 
- Jag är alltid 100% ärlig. Varför inte säga sanningen, även om den kan såra? Det sårar väl mer om sanningen kommer fram om att jag ljugit?
 
- Jag har ögon som en örn när det kommer till detaljer på människor, kroppsligt/materiellt och psykiskt (hur personen är osv).
 
- Jag har fotografisktminne (som jag ärvt från farfar som hade ett helt otroligt sådant) + stark visualiseringsförmåga.
 
Och kan ni tänka er, för att få ner dessa punkter var jag tvungen att ha musik i öronen, annars hade jag inte fått fram det här. Nu ska jag (kanske) plocka ur dem och var lite mer engagerad i Eriks sållande av kläder som pågår framför mig, haha.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0