underbara mamma och flyttbestyr.

 
/Bilder på min vackra mamma från hennes prinsessöverraskningskalas vi höll för henne i april då hon fyllde 50 år/Bilder tagna av Moa Bjurner/
 
Onsdag och min lediga dag. Den ska utnyttjas till fullo med flyttbestyr. Igår var vi ju på Ikea och det gick hur bra som helst, verkligen över förväntan. Så nu är vi med en ny soffa, nya köksateraljer och lite annat smått och gott. Kan knappt vänta på att få ställa upp allting och visa er vår nya vackra lägenhet :) Snart kommer mamma till mig för att hjälpa mig att packa ömtåliga saker. Vi har, under min livstid, flyttat 9 gånger så vi har takten inne och mamma skulle kunna öppna en egen flyttfirma och framförallt i att packa ömtåliga saker, det har hon flera guldstjärnor i, som mycket annat :) Men först blir det en mysfrukost så vi orkar med dagen, i eftermiddag ska vi nämligen packa leveransbilen från jobbet med mina saker som står på lagret där. Jag har fått "magasinera" mina saker där med tanke på det dåliga utrymmet här och så. Ska bli så himlahimla kul att få in det i lägenheten. Nej, nu ska jag gå och handla nybaktsurdegsbröd och annat gott till vår frukost. Vi hörs sen ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0