zoegas julkaffe och det allmänna snacket.

/Testade Zoegas julkaffe nu på morgonen, jag har svårt för mörkrost men det var ett gott kaffe, dock inget som jag skulle dricka flera koppar utav/
 
Hej på er! Det gick bra för oss igårkväll också så nu är vi verkligen i fullgång alltså. På lördag så ska vi fixa lite smått i köket och lägga golv i klädkammaren, borra upp lite fönsterbrädor, rullgardin osv. Nu börjar det verkligen sjunka in att vi har vår första gemensamma lägenhet och om precis en vecka så står vi där i full flyttmanér och kör på som attan. Det kommer dock inte vara så mycket att flytta över, utan mer möbler såsom köksbord etc då men det är ju bara jätteskönt, då kan vi ju fokusera mer på det och inte behöva stressa utan ta allt i lugn och ro. Hur skönt som helst och jag vet inte hur vi ska kunna tacka våra föräldrar för allt jobb, men vi hittar nog på någonting :) Igår så beställde vi även diskmaskinen och den kan vi hämta ut på tisdag. Som Eriks pappa sa: "Om man inte haft diskmaskin innan så är det ju inga större 'problem' att flytta in utan men om man en gång haft det så..." Och det är precis så vi känner, nu har vi haft diskmaskin i den här lägenheten och att flytta in i någonting som inte har det skulle nog kännas väldigt konstigt, sen måste vi ju tänka på att jag inte kan handdiska speciellt mycket heller med tanke på fingrar och leder... Så det är jätteskönt att det är fixat och klart. Nu ska jag och pappa snart åka iväg och fixa lite saker till kontoret här och i eftermiddag väntar tvättstugan på mig. Men kl 21.00 ikväll mina vänner, är det ingen som stör mig. Kan ni komma och tänka på varför?
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Finalen i Hela Sverige bakar!

2012-11-22 @ 10:42:24
Postat av: Nathalie

Kan det vara Hela Sverige bakar?;)

2012-11-22 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0