121004 - Dagordning

 
Sitter här med min morgonkaffe och bara njuter av morgonen/dagen. Morgonpromenaden gör så otroligt mycket för mitt välbefinnande känner jag, är som en lärka när jag kommer till jobbet. Men nog om det, för idag är det ingen vanlig dag, för det är kanelbullensdag! Så innan jag hoppade in i mammas bil för att åka till jobbet så steg jag in på vårt närbelägna stenugnsbageri och köpte kanelbullar till mina fina kollegor, de kom precis från ugnen så de var fortfarande så där degiga och alldeles varma. Sen undrar ni kanske varför jag lagt upp en närbild på mitt öga, jo det har jag gjort för att jag imorse insåg att jag inte behöver använda mascara eftersom jag var och färgade fransarna i fredags hos Ulrika och det är så himla skönt att slippa kladda på det, framförallt när jag kommer hem från träningen och bara vill hoppa in i duschen med ansiktstvålen. Då slipper jag helst att behöva ta bort mascaran innan, I-landsproblem jovisst men så är det. Snart ska jag och pappa ha ett möte, jag har skrivit dagordning, det är en del att ta upp och klura ut, mycket spännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0