121028 - Denna j*vla smärta


/Bild från imorse när frosten satt vackert på våra fönster/
 
Kom precis in från en kort promenad med Anne. Vi skulle egentligen träna ihop men jag var tvungen att avsäga mig det pga min smärta i benen, så det blev en kort prommis för mig med henne upp till gymet. Igår morse så kände jag ju av smärta i benen men försökte vara positiv och tänka att det nog går över men det gjorde det inte, det blev snarare ännu värre. Vi kom fram och jag gjorde min kaka och efter det så kom smärtan smygandes på och på eftermiddagen så var jag soffliggandes, jag har inte haft sådan smärta på väldigt, väldigt länge. Den satt i hela kroppen och till och med mellan skuldrorna och upp i nacken, vilket jag aldrig haft förut faktiskt. Den smärtan har jag bara när jag vaknar vanligtvis. Totalt tog jag 2 naproxen á 500mg/st, 2 alvedon forte á 1 g/st och 1 ipren under hela gårdagen men det hjälpte inte ett skvatt. Jag hade velat ta flera igår när jag skulle sova men jag vågade inte och sen kändes det så onödigt eftersom de andra 5 inte hade hjälpt någonting. Så vi åkte hem rätt tidigt (vid 8) och jag somnade i Eriks knä vid 10 i soffan. Jag hoppades på att värken skulle vara borta och att det skulle ha haft sin gång under gårdagen men icke, har lika ont i benen idag men överkroppen är förskonad, så det är ju skönt det. Men nu ska jag upp till mamma och baka kanelsnurror och ha mamma-mys. Det, om något, borde hjälpa! ♥ Det kommer något tidsinställt under dagen med bilder från gårdagen och även på kakorna som jag gjorde speciellt till igår, de fick höga betyg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0