120914 - Pappas födelsedag

Usch, idag är det ingen bra dag. Har värk i hela kroppen och mina axlar bara vill åka upp mot öronen hela tiden, är så fruktansvärt stel och det gör så ont när jag klämmer och känner på musklerna där omkring. Så ja, idag är det alltså ingen bra dag ur fibrosynpunkt. Däremot är det annars en väldigt bra dag för idag så fyller min underbara pappa 51 år! Så ikväll ska vi fira honom massvis och om en timme ca är det tårta här på jobbet (dock äter inte jag tårta, gillar inte grädde). Har tagit en del bilder idag men har ingen ork att lägga in de på datorn här så jag gör det sen istället. Här får ni en jättejättegammal bild på min och papsen, den är från 2010 och jag var blond och långhårig , sommar var det också och vi var i Sandhamn och hade det mysigt hela familjen! ♥
 

Känner ni igen mig? ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0