120915 - Ett tårtigtinlägg

Bjuder först på en suktande bild (för er) på tårtan som de andra åt igår, en White Lady.
 
Började dagen med ett pass på gymet, men idag tog det emot ordentligt. Var så trött och mör i hela kroppen men nu efter en varm dusch och lite kaffe i systemet så känns det bättre. Om någon timme så ska jag gå med min sminkväska upp till mamma och sminka henne inför en 60årsfest de ska på ikväll. En utav mina drömmar är att bli make-up-artist men jag är osäker på om jag skulle klara av att jobba med det. Jag skulle ju vilja vara frilansare då och resa runt och gör häftiga sminkningar på modeller men ja, frågan är om fibron skulle medtycka. Men för nu har jag lagt den drömmen på hyllan för några år, det kostar ju trots allt en hel del och jag har mina tankar på andra saker just nu som kostar ännu mer pengar. Men ja, nu kom jag ju bort från ämnet lite. Jag ska iallafall sminka min vackra mamma idag och någon timme och efter det så hoppas jag att Eriks kompis + flickvän kommer hit på kvällen för lite lördagsmys. Men nu ska jag gå och fylla på min kopp och sedan bara sitta en stund och andas, det är mycket behövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0