120929 - Må-bra-fredagen och denna morgon

Med färg i håret
 
 
Jag hade en riktigt härlig dag igår. Jag började med en mysig frukost och lite kaffe i soffan, sedan började jag färga min utväxt (de första bilderna) och det gick verkligen över förväntan, är jättenöjd med resultatet och det var enklare än jag trodde. Ska ta en bra bild sen på håret så ni får se ordentligt. Jag målade naglarna med ett utav mina nya lack från Depends höstkollektion som är helt fantastisk. På Åhléns just nu har de 3 för 2 på deras nagellack så jag rekommenderar er att springa dit och köpa några av höstkollektionenslack för de är riktigt fina. På mina naglar just nu så har jag färgen "320", en riktigt fin vinrödfärg. När lacket torkat så kröp jag ner i soffan med lunchen och tittade på ett avsnitt av OC, alltså jag verkligen älskar Seth i serien, han är så fantastiskt skön så jag sitter ju bara och garvar. Efter det tog jag på mig träningskläder och snörade på mig gåskorna och tog en promenad till en busshållplats 30 min ifrån oss för att sedan ta bussen till Lugnett i Täby Kyrkby. Jag fick en ansiktsbehandling som heter "Djuprengöring" och jisses vad skönt det var, färgade även fransar och bryn och även brynplock, jag är så nöjd så nöjd och det var otroligt skönt att bara få ligga där och bli ompysslad, det var verkligen vad jag och fibron behövde. På sista bilden ser ni mina fina fransar och bryn, fransarna färgar Ulrika med hälften brun hälften svart och brynen är färgade med en kastanjfärg som hon beställt speciellt till mig, hon är så underbar! Jag avslutade min "må-bra-fredag" med ett litet träningspass med mamma och sedan mys i soffan med Erik. Jag somnade i hans knä med täcket i soffan vid 10. Det har blivit min nya grej, det är så mysigt. Nu på morgonen så tog jag en timmes långpromenad när Erik låg och sov, jätteskönt men måste erkänna att jag är mer utav den människan som vill ha något slags sällskap när jag går långt, antingen Rocky eller mamma, men det gick jättebra och jag är glad över att jag gjorde det för jag är så mycket piggare nu än vad jag brukar vara på morgnarna. Vi hörs snart igen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0