Dagens mående 120901

Första september idag och regnet smattrar mot fönstren i lägenheten. Själv gillar jag när det regnar, om jag får sitta inomhus med en bok och en kopp te i handen. Vaknade upp med stelhet i nacken och axlar, som jag gör varje morgon, känns som att axlarna sitter uppe vid öronen. På vardagsmorgnar så går jag alltid upp en halvtimme före min sambo för att först ta en varmdusch. Jag brukar hålla munstycket mot nacken och axlarna sedan går jag och lägger mig på min spikmatta med en kudde under mattan vid axel- och nackpartiet, en filt över mig och med lugn musik i öronen. På helgerna blir det inte så tyvärr då jag passar på att sova lite längre och går då inte upp tidigare än sambon. Förutom morgonstelheten så har jag lite ont i knäna idag, det är ett utav ställena där jag oftast har ont.
 
Idag ska jag jobba lite med bloggen och sedan på eftermiddagen så ska jag till centrum med mamma och fixa present till min bror som fyller år på måndag. Så ser min lördag ut, ikväll kanske det blir till att göra egen pizza med lite smått och gott på. Mumma ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0