Min morgon och detaljbilder



Jag har börjat få lite rutin här på jobbet nu på morgnarna och det är så skönt. Jag kommer till jobbet vid kl 8 och är då helt ensammen här, sätter igång datorn och musik och sedan går jag och sätter på kaffe och lagar min egen frukost. Sätter mig och äter och efteråt så tar jag en kopp kaffe och läser i lite tidningar. Så himla skönt, jag behöver verkligen en liten lugn stund innan allt drar igång. Här har ni då lite bilder på min morgon och även lite detaljer på hur jag ser ut idag :) Gillar ni sådanthär? Bilder på detaljer och så? Själv är jag väldigt intresserad av mode och smycken och tycker det är roligt. Här får ni även en bättre bild på mina underbara armband som jag skrev om igår och även ett armband som jag fick av mamma när vi var på Villa Fridhem i april och firade hennes 50 års dag, som var fylld av överraskningar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0