en enda lång lördagssummering.

 
Har inte många ord över att yttra. Men för att summera denna dag lite snabbt: Jag har sprungit som aldrig förr på löpbandet, har därigenom svettats och fått utlopp för en inre uppbyggd frustration över allt och ingenting, jag har velat fly från det mesta, men hållit mig kvar och sysselsatt mig själv istället med att färga håret för att sedan föna det fint för egentligen ingen större anledning än att det annars ser ut som ett skatbo och så har jag självklart lyssnat på musik, "begging" som är nya träningspeppen och "mitt rum i ditt hjärta" som är den låt som min hjärna för tillfället klarar av att lyssna på. Lördagskvällen är fortfarande ett oskrivet blad, men vi ska nog lyckas fylla det arket med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0