en vecka av feberyra har gått förbi.

 
Hej vänner! Det var längesedan jag skrev nu och dessutom länge sedan jag satt framför datorn, det är en hel vecka sen sist faktiskt. Det som hänt är att jag har feberyrat, snorat, snytit mig, snorat lite till, haft lite mer feber, haft andningssvårigheter och yrsel, börjat hosta och haft en röst som jag kunde tjänat storkovan på genom viss telefonservice och så adderades lite huvudvärk till det hela också. Jag har alltså legat däckad i förkylning/influensan, vet inte riktigt men dåligt har jag mått i varje fall. Jag börjar må bättre men fibron har ju levt en rövare nu pga influensan, så nu när jag börjar bli bättre från den så kommer ju fibron smygandes lite fint i kroppen, eller ja, ett väldigt klumpigt smygande kan vi väl säga. Som tur är ska jag till Marie idag, inte varit där på två veckor tror jag och det märks verkligen. Jag längtar inte direkt till behandlingen på så sätt att det gör rätt ont att få nålarna isatta när jag inte varit där på ett tag, men förhoppningsvis så mår jag bättre efteråt. Idag ska jag fortsätta kurera mig, förra veckan kollade jag på the O.C från morgon till sen eftermiddag, får se om det blir några avsnitt idag med. Hade iallafall en riktigt rolig helg, i lördags så proppade jag i mig alvedon för att kunna fira min underbara Tessi som fyllde 20 år! Jag åkte dit tidigt på lördagen för att mysa lite innan med henne och även göra henne fin med smink och hårstyling innan alla andra kom, det var en riktigt rolig kväll med härliga människor! Åkte även dit igår förmiddag för lite dagen-efterhäng och så fick jag och Tessi lite mer egentid, så mysigt. Så även om jag hade den värsta veckan på länge så avslutades den på bästa möjliga sätt. Så denna måndag är jag mer pepp än förrförra veckan och jag har även en hel del härliga behandlingar den här veckan som jag kan se fram emot: Imorgon - Göra naglarna hos Sussie, torsdag: Färg av fransar och bryn hos Ulrika och även klippning hos Mia, fantastiskt och perfekt efter en vecka skedandes med näsdukar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0