idag är mamma födelsedagsbarn <3

 
Idag är det ingen vanlig dag för det är min underbara mammas födelsedag! Vi firade henne igår med middag, paket och en otroligt fin och god champagne och imorse så gjorde jag och pappa en mysfrukost till henne. Visst blev vienettaglassarna fina med sina ljus? Vår familj har en väldigt stark koppling till just denna glass då det var den som mormor alltid bjöd på när vi kom och fikade hos henne, så vi var ju självklart tvungna att ha den som efterrätt :). Jag bakade även mammas favoritkakor igår som hon har med sig till jobbet idag, hoppas de blir godkända.
 
I övrigt så är jag så sakteliga på bättringsvägen. Som ni märker så är uppdateringarna mycket glesa nu och det beror på att mitt mående är väldigt upp och ner, vissa dagar mår jag okej och vissa så är det mindre okej. När jag väl sitter vid datorn (som nu på jobbet) så blir uppdateringarna oftare, men de dagar då jag inte mår bra så tar jag inte ens fram datorn hemma. Men har lite bilder att visa så det blir något mer inlägg idag :) Hoppas ni har överseende med detta. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0