inte måndagspepp på Larsson idag inte.

 
 
Det blev ingen bio och middag för min del igår, mådde inget vidare på kvällen alls. Tror det är en magkatarr som gör sig påmind. Har haft det till och från i 6-7 år, äter Omeprazol varje morgon men slutade för några dagar sedan för det är ju inte bra att äta det hela tiden, men känner verkligen att jag behöver de så får åka och köpa det idag. Tror jag lägger 200-300 kr i månaden på magtabletter... Grattis, eller nått. Så, jag låg och vilade en stund men fick mig även en hel del skratt då Johan, Jeanette och pappa varit iväg och handlat fiskesaker inför en fiskehelg och det var en massa jox med linor hit och dit och drag hit och dit. Till middagen var jag så trött och flummig så jag skrattade hej vilt, ibland är humorn fruktansvärt låg hos oss men det är nästan då det är som roligast också.
 
Är otroligt trött och mår illa, ingen vidare start på den här veckan och för första gången på otroligt länge så är jag måndagsbläig, men då kan det ju bara bli bättre, eller hur?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Inget vidare med magproblem. Det är så centralt i kroppen och det är svårt att ignorera. Hoppas det går över snart!

2013-04-08 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0