onsdag och aningens mör.

 
Ojojoj, idag är jag lite mör i kroppen. Var och tränade igår för första gången på några veckor, sist jag var iväg så fick jag ont i halsen så det behövdes nog vila, men igår då körde jag. Så himla skönt och jag undrar om det finns någonting annat som är så skönt som att bara köra på och känna svetten komma, ja det är en go känsla det. Idag blir det samma känsla igen då jag och bror ska spela badminton, ska bli så himla roligt! Min kropp är ju inställd på badmintonspel (eftersom jag tränade på rätt hög nivå förut) så kroppen klarar det bättre än styrketräning, det enda jag kan känna är att armarna blir ömma efteråt, men det är inte så att jag undviker träningen för det. Sen kommer ju träningsvärken i hela kroppen som ett brev på posten men det är ju så gött. Innan badmintonspelandet idag ska jag iväg till Marie, så nu sitter jag och dricker sista koppen kaffe för morgonen och sedan ska jag göra mig i ordning. Vi har riktigt fint väder här i Stockholm idag, så att gå ut och gå är någonting som också står på dagens schema. Vi hörs sen finisar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0