att vara stolt över sig själv + vilodag nr 2

jag och prinsessan
 
Jag måste få säga att jag är stolt över mig själv, jag lyckades ta det lugnt hela dagen igår utan att bli rastlös! På eftermiddagen satt jag på balkongen i solen och läste, drack kaffe och njöt och strax innan Bobbo kom hem så duschade jag och kollade lite på en serie på Viaplay. Dock tror jag att min kropp verkligen tog till sig utav min vilodag och att jag slappnade av hela dagen igår för i natt och imorse mina vänner mådde jag kasst. Jag vaknade i ren panik och kände mig helt förlamad, det var så obehagligt och sen när jag vaknade i morse så var jag helt matt och varje kroppsdel kändes som ett ton vardera. När jag vaknade i natt så tänkte jag att jag ändå skulle gå ut på morgonen, jag lovade mig själv det, för jag vet att det hjälper och att jag bara skulle må bättre efteråt, och det gjorde jag! När klockan ringde vid 6 så tog det visst några minuter innan jag kunde sätta mig på sängkanten men sen var det bara att dra på sig kläderna och gå ut och visst mår jag mycket bättre i kroppen nu. Jag gick inte snabbt så det tog sin lilla tid att ta sig runt milen, men jag är så stolt över mig själv att jag kom ut och gick långrundan ändå! Jag är rätt matt i systemet nu, men själva musklerna och kroppen känns inte alls lika tung som i morse. Men, det blir vilodag i dag med och det är även mulet idag så det är verkligen perfekt för att kura upp sig i soffan och läsa. Imorgon och i helgen är min älskling ledig och som jag längtar efter att ha honom nära. Sen är det bara jobb mån-tis för honom, sen har vi 16 hela dagar tillsammans på raken. Den längtan ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0