uppdatering om vilodagen

 
Två knasebilder på mig och min kärlek från i måndags när vi hade det urhärligt vid Orsjön i Olofström. Vi hade två härliga och mysiga dagar hos dom, jag tänkte lägga upp mer bilder senare men tills dess får ni dessa :)
 
För att uppdatera er hur det går för mig på min vilodag, ja vi kan väl säga så att det går över förväntan! Jag har svarat på mail, kollat min antagning (där jag för övrigt kom in på en kurs!), fixat med en ansökning till jobb och pratat i telefon. Min älskade farmor och farfar har bröllopsdag i dag, tyvärr finns inte farfar med oss längre men mamma och pappa skulle ta ut farmor på äventyr idag för att fira ändå, så jag ringde och grattade henne på deras dag :) Fortsättningsvis nu så ska jag stänga ner datorn, fylla kaffekoppen till max och sedan sätta mig på balkongen och läsa. Jag börjar känna njutningen av det här med att vila... ♥
 
Men jag ropar inte hej för ens... ja hur går ordspråket nu igen?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0