andra advent och allmänt blabb

 
God andra advent på er! (Eller säger man "glad"?) Nåväl. Jag ska spendera min andra advent i väntan på att Bobbo kommer hem från jobbet, men, jag ska också plugga och jag hoppas jag blir klar i tid så jag kan gå till Ica sen för att titta på en ny foundation. Det älskar jag med det stora Icat här, att det finns smink och hudvårdsgrejer, grymt tycker jag. Jag är inne på Isadoras "Wake me up", den ska vara riktigt bra. Jag vill gärna ha en mer täckande foundation men inte för täckande heller, så den tror jag passar väldigt bra. Sen är det ju bara det där med att hitta rätt nyans, men det ska nog gå bra det med. 
 
Så skönt det ska bli att Bobbo kommer hem sen och är ledig i två dagar, sen jobb två dagar och sen ledig tre! Så underbart och det ska bli så mysigt. Vi har lite att fixa med innan fotograferingen och annat så det kommer vara saker att göra ändå. Bland annat ska han klippa sig på tisdag, då ska jag färga håret här hemma och sen på onsdag ska jag få mina bryn och fransar fixade. Sen ska vi även hinna med att fixa en grej vi ska ha med oss på fotograferingen. Jag skulle även behöva gå förbi optikern för att fixa mina glasögon också, eftersom de är i plast så töjer sig bågarna när jag blir varm och jag har inte varit där efter sommaren för att fixa dom, så det skulle jag behöva. Är lite trött på att de "hänger" på näsryggen var tredje sekund. 
 
Sen ska vi se om jag hinner med lite annat också, men först måste jag se till att plugga klart. Så vi hörs sen! Jag tog lite bilder på vårt mysiga vardagsrum igår också, så de kommer nog upp sen. Kram ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Vad vacker du är!

Svar: Men åh :$ Tack så jättemycket Anni, så fin du är kära du!! <3
Emmas fibromyalgi

2013-12-08 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0