febrilt viftande och riktiga kap

en goshörna i "nya" vardagsrummet
 
God morgon på er! Idag är en mycket bra dag för Tonny är ju ledig, då är allting bra. Dock märker jag hur gosnödig jag är nu när vi knappt setts på tre dagar, hehe. Han är måttligt road av det nu när han sitter och spelar för att slappna av efter en 48 h jobbhelg ;) Men jag får ligga och gosa på hans arm och då sjunker gosnödigheten någon nivå. I övrigt så ska jag nog försöka plugga lite idag och sen kommer svärfar förbi och hjälper oss med lite grejer. Bland annat att flytta på brandlarmet i köket, ska bli skönt att slippa höra det vargång man öppnar ugnsluckan när graderna är över 200 :) Ni ska bara ha sett hur jag står och viftar helt febrilt för att det inte ska sätta igång, haha.
 
I övrigt så kommer jag nog köra en redig omgång på Tradera sen efter jul och nyår, jag märker att det är så mycket kläder som jag inte använder för att de blivit för stora. Igår till exempel så provade jag en kjol som jag köpte i våras för att ha den lite som mål att komma i, jag kom i den då men den var inte riktigt bekväm och igår när jag provade den så var den för stor... Till och med så pass stor så Tonny sa att det inte var snyggt. Jag har liksom aldrig använt den men sett så fram emot det, så fail på det. Menmen, jag får se det som att jag säljer och sparar en del av det jag får till bröllopet men också att kunna unna mig några klädesplagg, antingen från Tradera eller i butik. Man kan faktiskt göra riktiga kap på Tradera, det är lite som loppis, man får sålla rätt ordentligt för att hitta de riktiga godbitarna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0