fyndletarna och utan MSM

instagram igår
 
Sicken julklapp Vänner-boxen hade varit! Helt galet att de kan sälja ut så billigt. De senaste dagarna har vi haft stenkoll på olika julkalendrar och kända e-shopar just för att man kan göra sådana kap! Tonny har gjort riktigt galna fynd, Harry Potter boxen i bluray, alla filmerna för 140 kr(!) bland annat, det är så galet. Igår på dagen så åkte vi och hämtade lite paket (julisar mihi) och när vi var på väg till bilen fick Tonny ett sms av Tommy där han frågade om vi ville komma på fika och självklart ville vi det! Det visade sig sen att Siv hade gjort en sats lussebullar på förmiddagen. Åh så goda de var! Längtar så tills jag kan stå och knåda en deg, just nu så vet jag varken ut eller in med vissa saker så jag får se när jag hinner med det, vi har dock införskaffat alla ingredienser så om jag känner mig själv så lär jag stå i köket när som helst... 
 
Dagen har börjat bra, dock känner jag sådan otrolig skillnad i kroppen när jag inte äter MSM-pulvret och det gör mig så ledsen, det värker så otroligt när vi är ute och går och det stör mig något otroligt mycket. Men, magen känns bättre redan nu så förhoppningsvis kan jag börja äta MSM snart igen. Nu är Bobbo och tränar och jag sippar på en kopp te och letar julklappar. Riktigt mysigt. I helgen så jobbar Tonny och det känns inte jättebra, dels för att det ska komma snöoväder hit i eftermiddag/natt och sedan för att jag kommer sakna honom så överjäkligt mycket. Kollade även prognosen för nästa lördag då vi ska fotografera oss och det ser ju inte jätteljust ut... Hoppas det vänder! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0