inre harmoni och massa te

namnam...
 
Hej på er! Igår tog jag det verkligen bara lugnt, satt knappt vid datorn utan låg i soffan med filt över benen och pluggade, drack även 6(!) koppar te under dagen, det är nog rekord. Jag har planer på att dagen kommer se likadan ut, det är väldigt skönt när man känner den där innersta harmonin att man faktiskt bara kan ligga där och vara lugn med det. Har en hel del att läsa också, så jag hoppas att harmonin kan vara här för att stanna för jag behöver den verkligen. Sen kommer nog en lussebulle och en bit mjuk pepparkaka ramla ner också, så.gott. 
 
I övrigt så mår jag rätt bra ändå, känner att det sitter i knäna och smalbenen men det är ingenting som berör mig vidare mycket nu när jag ändå kan vila. Tröttheten brukar smyga sig på vid elva tiden och sen sitta kvar till ungefär fem, men det är jag ju van vid så då får man ta till dom medel man har och kan. Annars så är jag glad och nöjd, Tonny är ju ledig imorgon och på torsdag så då är ju allting bara så bra. Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Va? du ligga still?! och tycka det är ok!? Wow vilka framsteg!! Äntligen!!! <3
kan ju bara betyda att du är harmonisk och bara är så lycklig!!
pyssss <3<3<3<3

Svar: Hihihi djaaa jag kan tydligen osså om jag bara villl ;) :D Men helt klart, harmoni och en obeskrivlig lycka är nog receptet :$ :) Pyyyyss <3 <3 <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2013-12-17 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0