Lucia och vb-budskapet

en utav alla myskvällar med tända ljus
 
Glad Lucia på er! :) Jag har lite halvont idag, är på lite halvskoj humör men jag har försökt göra mitt bästa för att mota bort det nu genom en varm dusch och lite smink. Jag går ju oftast osminkad här hemma men en dag som denna då jag känner mig lite glåmig och trött så åker det på, som en liten hjälp på traven :) Då blir man alltid lite piggare. Nu kom precis Tonny hem från gymmet och vi ska snart påbörja lite lunch, tror även vi ska kolla på film samtidigt. Precis vad jag behöver en dag som denna.
 
Jag har fått en reaktion på videobloggen och jag vill bara tacka så jättemycket för de värmande orden! Det är ju alltid lite halvnervöst att lägga upp någonting sådant, men samtidigt känner jag lite "what da häck" igen, för jag vill dela med mig och även finnas till för er andra där ute som hör av sig och skriver till mig. Sen att jag kanske satt lite för nära kameran, hade reflektioner av adventsljusstaken i glajjorna, sa lite fel ibland och så, men det bryr jag mig faktiskt inte om. Jag är ju ingen regissör eller skådespelare direkt ;) Sen vet man det till nästa gång också. Det viktigaste är ju mitt budskap, att prata med omgivningen och hjälpas åt.
 
Nu ska jag gå och förbereda maten, magen kurrar som in i bomben! Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0