nagelprat och julmys

förrförra årets julnaglar av Nails by Sussie
 
Stormen har lagt sig och nu pågår det lite snöfall titt som tätt. Jag ska snart gå iväg för att få naglarna fixade som sagt och det ska bli så skönt. Dock kommer jag bara göra enkla naturella idag då vi ju ska fotas nästa vecka och då känns det kanske inte jättelägligt att ha julnaglar men jag har ett röttglitterlack här hemma som jag tänkte kleta på sen efter så det blir juligt ändå. Mina naglar förrförra året älskade jag så mycket, Sussie är så jäkla grym och jag saknar henne verkligen, både som nagelteknolog men framförallt som vännen som jag gick upp till ibland och gosade med. 
 
Mina andra planer för dagen är att hämta ut ett paket på Ica och sedan gå hem och plugga. Jag hoppas jag blir klar med essän idag eller imorgon (ingen jätteuppgift) förmiddag så jag kan ha eftermiddagen till lite mysigare grejer. Mår rätt okej just nu, magen är mycket stabilare så det är jätteskönt och jag känner att jag börjar få mer energi, jag har ätit väldigt mycket de senaste dagarna för att fulla på energidepåerna och det känner jag verkligen att det hjälper. Jag har även småbörjat lite med MSM-et och hoppas det börjar kicka in snart. Hur mår ni? Hoppas ni får en mysig lördag allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0