saffransbiscottis och nyfärgat!

 
Taada! Ni har kanske redan listat ut att det var saffransbiscottis? Eller saffransskorpor på svenska ;) Men biscottis låter så gott tycker jag. När jag och Tonny var ute och gick här för några månader sedan så pratade vi om saker vi gillar och då sa han att han älskar saffran, jag blev genomlycklig för jag älskar det också och jag kom direkt på vad jag skulle göra som en liten present till honom under julen. Så igår sa jag till honom att han inte får komma ut i köket för ens jag säger till, så jag gick ut och gjorde dessa. De går så kvickt att göra och är så enkla, så det är superskönt verkligen. Sen när de svalnat så la jag dom i min "lilla" glasskål och knöt ett rött band runt och gick sedan ut till datorrummet och hämtade honom. Han blev jätteglad och det är så mysigt att göra sådana här små överraskningar till honom för han blir så himla himla glad och rörd. Det är verkligen uppskattat och då får man ju mersmak såklart ♥
 
Jag har precis färgat håret, så.himla.skönt. Jag tror inte ni förstår hur dåligt jag mår när jag inte är fin i håret. Jag brukar säga det att om jag är fin om håret och naglarna så spelar inte resten någon roll ;) Men det är verkligen så. Det har jag fått från farmor, som är precis likadan. Men nu så, nu är det nyfärgat och så fint så fint. Första gången på länge som jag behövde två stycken förpackningar. Nehepp, om man kanske skulle göra någon nytta. Började rensa garderoberna lite igår (kan ju inte hålla mig till efter jul och nyår!!) och den ena är klar, några plagg som kommer ryka och självklart är ett utav dom min favoritklänning... Jaja, vad är en bal på slottet? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket recept använder du dig av?

Svar: Det glömde jag ju skriva :) Det är från Leila Lindholms bok "A piece of cake" :)
Emmas fibromyalgi

2013-12-10 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0