själsfränder och lite problem

te med mjölkkonst
 
God morgon på er! För mig är det en sådär god morgon men ändå. Sitter just nu och väntar på att mitt te ska dra ordentligt, idag är det lucka nr 4 som ska provas och det doftar underbart! Har just nu lite problem med saker och ting i måendet, får se om jag orkar skriva om det senare. Det är rätt så privat egentligen men det påverkar mig något oerhört, vilket märks här i bloggen också känner jag. Men eftersom det här är en blogg där jag delar med mig av mitt mående och som förhoppningsvis kan hjälpa er andra i samma situation som jag så vill jag gärna dela med mig av allt. Men just nu så hoppas jag att te och lite mariekex kan hjälpa mig, så ni kan ju lista ut att det handlar om magen iallafall. 
 
Annars så är det en vanlig pluggdag för mig. Njuter till fullo att Bobbo är ledig och igårkväll satt vi och mös framför "Star trek: Into darkness" och jag låg på Bobbos arm i stort sett hela filmen, jag njöt så oerhört mycket och kände mig så harmonisk. Jag har haft svårt att bara kunna slappna av på senaste så jag låg där och bara hängde med i filmen, nästan som i trans. Helt plötsligt så vänder sig han om och tittar på mig: "Du sover inte va?", "Nej, klart jag inte gör, jag tittar på filmen :) Vaddårå?". Då sa han att jag kändes så lugn så han trodde jag somnat. Tänk att han kan känna det genom att jag bara ligger på hans arm? Jag blev helt varm inombords och det här med att vi är själsfränder blir bara mer och mer tydligt för varje dag. Det är så mycket som vi gör samtidigt, säger samma saker från ingenstans när vi är ute och kör och så vidare. Det är häftigt ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0