stormen Sven och mysmorgon

två bilder från när jag målade bordet häromveckan
 
Morgonen har jag spenderat i soffan, jag kände att jag verkligen behövde det. Det har stormat här ända sedan igår eftermiddag och det har fortsatt hela natten och även nu. Ni kan ju tänka er hur jobbigt det var att släppa iväg Tonny till jobbet, jag bara låg och lyssnade på alla vindbyar efter han åkte och bara väntade på att han skulle skicka smset om att han var framme. Jag förstår inte att det kan hålla i sig ännu! Det är helt ofattbart tycker jag. Jag gick upp vid kvart i sex och gjorde frukost och tände lite ljus och tittade på nyhetsmorgon, pratade en stund med mamma i telefon och hade smskontakt med svärmor som också självklart var orolig för Tonny och sedan gav hon mig en uppdatering då hon varit ute med hundarna. Efter det tog jag en värmande dusch och gjorde en kopp te och satte mig och tittade på tv igen. Jag har så otroligt svårt att fokusera på plugget när inte Tonny är hemma och det finns hundra andra saker som jag hellre hade gjort än att just plugga, men jag ska nog gå och göra lunch nu och sedan sätta igång, för det är ju bara jag som får ta smällen sen om jag inte gör sakerna i tid. Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Lycka till med pluggandet!!
<3<3 pysss

Svar: Tack mamsisen!! pyyyss <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2013-12-06 @ 12:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0