Teten och älskad

mjuka pepparkakan (ena är infryst till nyår, mums) och jag och busen på en promenad häromdagen
 
Det är inte alltid lätt att ta bilder med min buse, rätt som det är så får han för sig att busa och då blir bilderna såhär, men det är ju därför jag älskar honom. Det var som nu, jag har faktiskt sovit en timme nu på eftermiddagen (vilket aldrig händer annars!) för jag hade en sådan hemsk huvudvärk och den ville inte ge med sig, men sicken befrielse när jag vaknar och den är borta. Iallafall, jag har då sovit och kommer ut i datorrummet och säger att jag vill ta något mellis, så Bobbo följer med ut men börjar nu att retas! Han fullkomligen älskar att reta mig när jag inte är på humör eller som nu, nyvaken och inte riktigt på g, haha. Han hoppade runt mig, stod i vägen när jag skulle ta saker, flyttade på min tallrik och på yoghurten... Så teten men så underbar. Man kan ju inte göra någonting annat än att skratta, min gosis. 
 
Har rätt mycket plugg att göra, så jag sitter och läser och läser. Så det är en himla tur att huvudvärken försvann när jag sov, för det är inte kul att plugga och ha huvudvärk, men det vet nog de flesta av er. Tjing så länge ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0