tolv dagar kvar och godisprat

fantastiska Ale stenar 
 
God morgon på er! Nu sitter vi här, så som vi alltid ska göra tycker vi, tillsammans bredvid varandra och gör saker på datorn. Vissa skulle nog tycka det låter tråkigt och bara allmänt skumt, men det är jätteskönt verkligen. Bara känna varandras närhet och göra det man vill göra. Jag pluggar själv mycket bättre när Tonny är hemma, då kan jag verkligen slappna av och sitta med min kopp te och läsa och varva det med prat och gos på hans arm när han sitter och spelar. 
 
Jag kom på igår att det är bara tolv dagar till mamma, pappa och farmor kommer ner! Så otroligt lycklig och varm det gör mig inombords, helt otroligt. Jag längtar ju ännu mer med tanke på att min Stockholmsresa blev inställd sist. Igår pratade jag och pappa och planerade middagen inför nyår. Vi ska vara hos Siv och Tommy allihopa och laga maten tillsammans och bara ha det bra. Vi alla längtar så mycket! Men innan dess så är det ju julafton och det längtar jag med så himla mycket till, ska bli så mysigt verkligen. Ska gå iväg till apoteket sen, får se vilken dag det blir, för att köpa lite glykos till mitt älsklingsgodis som jag gör varje jul. Hade gärna gjort något mer godis men får se om jag orkar och hinner, men dessa med glykos är ett måste! Nej, nu kallar plugget ♥
 

Kommentarer
Postat av: erica björkander

Fin bild :D

Svar: Tack så mycket :))!
Emmas fibromyalgi

2013-12-18 @ 11:05:21
URL: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0