vattentät planering och puss på hjässan

bra beskrivning av de ställen där symptom och problem vi har uppstår
 
Lördag lördag lördag! Jag ska vara helt ärlig och säga att det var väldigt svårt att gå upp från soffan när klockan slog kvart i nio. Nyhetsmorgon, en kopp te och tända ljus lockade så otroligt mycket mer men jag har gett mig baske på att jag ska vara klar med pluggandet som jag planerat imorgon. Igår gick allting väldigt smidigt och jag hade gott om tid över på dagen så om jag bara sköter mig lika bra som igår så kommer det gå galant. 
 
Igår kom min skrutt hem och hade jätteont i halsen och på kvällen hade han även feber. Jag fick i honom (efter han bett om det själv, vilket aldrig händer) alvedon innan läggdags och så låg han i min famn när vi tittade på tredje Harry Potter filmen, så mysigt att bara få ha honom liggandes där och få dra fingrarna genom hans hår och pussa på hans hjässa, min prins. Dock var han ju tvungen att åka till jobbet idag ändå, vilket skär i mitt hjärta men jag får pyssla om honom ordentligt ikväll igen när han kommer hem. Förutom plugg idag så ska jag försöka bege mig ut i byn för lite ärenden. Men vi hörs mer senare, kram på er och ha en mysig lördag! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Emma, vilken bra och läsvärd blogg du har:) Jag hittade den på fibromyalgiförbundets hemsida eftersom jag själv har fybromyalgi. Undrar vart du har hittat bilden i detta inlägg?

Med vänlig hälsning
Madde

Svar: Hej Madde!
Åh tack så jättemycket, så glad jag blir :D! Hoppas du kan finna lite hjälp och tröstande ord, eller bara känslan av att du inte är ensam :) Oj, det var en bra fråga.. Jag hade den sparad på datorn sedan länge, men jag tror bara jag hittade den genom att googla på "fibromyalgi" eller "fibromyalgia" som det heter på engelska :)

Kram
Emma
Emmas fibromyalgi

2013-12-22 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0