what da häck och taggad till tusen

ser typ dryg ut och har glitter i glajjorna men what da häck...
 
Halloj där ute i stugorna! Där ovan är jag och ser dryg ut trots att jag är på bejublande humör idag. Tvättstugan är i full gång (ja, jag kan faktiskt tycka det är rätt harmoniskt att hålla på med), håret är nyfärgat, ingen mascara behövs på mina nyfärgade fransar och brynen är äntligen tillbaks i fejjan (såg ut som jag rakat bort de innan jag färgade dom om jag inte fyllde i dom själv) och om några timmar kommer Tonny hem och då har vi tre hela underbara dagar framför oss. Jag ser så obeskrivligt mycket fram emot vår fotografering på lördag och imorse fixade jag klart den lilla sak som ska få följa med oss, behöver bara lite hjälp av svärfar sen är den 100% klar! Ni kommer självklart få se den sen, men inte för ens bilderna är tagna och Bea har fixat och skickat dom till oss :D Juste! Glömde bort, jag har även provat min nya foundation! Är nöjd. Var lite skeptisk till en början men sen när pudret kom på så kom det utlovade fram, täckning, mycket bättre än min gamla måste jag få säga själv ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0