damig och dann.

 
Jag bara tokälskar Damernas världs senaste omslag! Jag var ju bara tvungen att köpa hem den igår när jag stod vid tidningshyllan på ica. Jag tror jag har sagt det förut men jag är inte mycket för "ungdomstidningarna" som bara skyltar med hur man upptäcker att ens partner är otrogen etcetc, det är inget för mig. Jag gillar de här tidningarna som är lite mognare och för kvinnor helt enkelt.
 
Det har ju pågått en liten strid inom mig de senaste dagarna, men nu tror jag baskemig att förkylningen är här för att stanna, iallafall för någon dag. Vaknade upp flera gånger i natt av en igenbombad näsa och ont i halsen, svettig och dann, ja ni vet. Så jag har spenderat morgonen i soffan och jag planerar att inte lämna den. Tur då att jag har min vackra tidning att hugga in på. Jag har även hållt på med lite hemlisar här på morgonen, så galet roligt projekt som jag fått äran att ta del av. Kreativitet är min kärlek, så kan vi säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0