en föraning om våren.

 
Vi har bokat av allting idag för att bara umgås jag och Erik. Därav kommer det vara tyst här idag, så ni vet om det. Rocky kom förbi för en stund sedan så vi ska plocka i ordning här hemma och sen blir det en promenad i det vackra vädret :) Våren är på väg känns det som ♥
 
 
Jag fick en förfrågan om lite tips på vad jag äter nu när jag äter gluten + mjölkproteinfritt och självklart kan jag ge tips på sådant, ska sammanställa lite. Men redan nu kan jag tipsa om en sida som jag fått tipsat till mig från Sofia (som är intolerant mot detta blandannat), den heter mjolkfri.com.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är helt underbart ute idag! Riktig energipåfyllnad :)

2013-02-02 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0