"flickrummet" är under konstruktion.

 
Jag vet inte om det är någon som märkt eller känt av att saker och ting kanske inte riktigt är som det brukar här på bloggen. Sedan en vecka tillbaks så har jag bott hos mina föräldrar då jag och Erik gått skilda vägar. Jag vill inte skriva något mer om det men jag vill ändå berätta och skriva ut det här, så jag kan fortsätta skriva och hålla bloggen som den brukar och inte hymla med saker och ting för jag känner mer motivation än någonsin att skriva nu och att blogga. Jag ska flytta in hos mamma och pappa, så nu är det tillbaka till "flickrummet" som gäller, men det känns ändå bra för jag har ju världens finaste föräldrar ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

<3 vi har världens finaste dotter!<3

2013-02-21 @ 10:40:18
Postat av: Linnéa

<3 <3 <3 Hoppas att allt känns bra ändå!

Svar: Tack Linnéa! Ja, trots omständigheterna så känns det bra... Det är ju fortfarande en del att ta itu med, men det går så bra som det kan gå.. Kramar till dig <3<3<3
Emmas fibromyalgi

2013-02-21 @ 12:08:28
URL: http://limpilife.blogg.se
Postat av: Sofie

Du är stark och klarar allt. Att en mammas famn kan vara så fantastisk va? Fika någon dag? Kram <3

2013-02-21 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0