att gå från lågt till högt.

a still life from our home - love it.
 
Hrmpf, vet inte om jag har lite känningar i halsen, men så får det icke vara! Jag ska inte bli sjuk, så är det bara. Jag ska ju springa på löpbandet idag? Så är det. Annars så märkte ni nog att jag inte hade en jättebra dag igår, jag var förbannad på fibron rent ut sagt. Jag var och är så trött på att den ska hindra oss från våra drömmar. Men lika snabbt som jag kan bli bedövande ledsen över det, lika snabbt kan jag mentalt ta mig själv i kragen och rycka mig ur det, tänka att det löser sig, allting löser sig och sen helt plötsligt är hoppet tillbaka. Men mamma kom förbi på eftermiddagen och hjälpte mig med att bädda vår säng, vi köpte en ny madrass och kuddar på ikea förra veckan - mer om det senare, och så drack vi lite kaffe och efter det så var det bara "vips", så var allting bättre. Min mamma är mitt allt. Hoppet kom tillbaka och efter ett samtal med pappa så har vi bestämt att jag ska prova jobba imorgon och förhoppningsvis tors + fredag också. Jag är livrädd för att gå upp tidigt imorgon, jag är som förlamad innan kl 8 på morgnarna, men ja, det ska bli spännande att se hur jag reagerar på det. På kvällen så kom våra vänner David och Sofia över på tacomys och ja, det var en perfekt avslutning på måndagen och på den jobbiga dag jag haft. Supermysigt hade vi det!
 
-
 
Hm, it feels like I'm about to catch a cold and I really don't want that, I'm suppossed to run on the treadmill later on today! No catching cold! I guess you noticed that I didn't have the greatest of days yesterday, the fibro made me pissed off and sad. I got so sick and tired of the fibro getting in our way of our dreams and dreaming and make them come true. But after a while I pulled myself up from the sadness and anger and all of a sudden I felt hope and that everything is gonna be alright again. My mom came by on the afternoon and helped me with making the bed, we bought a new mattress and new pillows from Ikea last week so she helped me with that and we had a cup of coffee and we talked about everything. I also talked with my dad and we decided that I'll try to go to work tomorrow, We'll see how that goes. Our friends came by on taco-dinner last night and that was the perfect ending of a bad day, we had a great time!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0