att hålla rastlösheten i styr.

i brist på bilder så fick det bli på min frukost
 
Mitt dagslöfte idag är att inte göra en massa saker idag bara för att.... jag äntligen är piggare! Jag fick sova i natt och är så mycket piggare i knoppen, kroppen vågar jag inte säga någonting om för då får jag kanske bara ångra det. Men jag kan lova er att det är en grym utmaning. Jag läste häromveckan att, och som jag nämnt förut, balans är jätteviktigt med fibron och att bara för att man har bra dagar så ska man inte använda dem för att göra saker som man inte orkar när man har dåliga dagar, men hur ska man kunna stå emot? Det är verkligen en utmaning för mig. Bara nu när jag skriver det här så far bilder i huvudet på mig på vad jag kan göra idag, saker som jag inte orkat föregående dagar. Men, någonting som jag verkligen vill få gjort idag det är att få upp våra nya gardiner, jag klarar inte av att titta på "god jul"gardinerna längre. Som tur är så kommer min mams förbi efter jobbet, så jag får hjälp och lite sällskap.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0