cause' it's friday and you all know what that means....

 
Sitter nu och pillar i mig lite lunch. Ska hoppa i duschen efter det här och sen göra ett stop på stenugnsbageriet för att sedan gå upp till mamma och bror. Det är någonting som känns underligt i mig, i både kroppen och knoppen, känns som att någonting kryper under skinnet och att blodet kokar typ. Jaja, det har väl sin gång det med :) Nej, ikväll blir det tacos och en massa mys och det ska bli så skönt. Om vi inte hörs innan så önskar jag er en jättetrevlig fredagskväll. Kram på er ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

Hittade hit via instagram :)
Jag har nyligen fatt min fibrodiagnos, efter maaaaanga ar
av vark a trotthet, bor numera i New Jersey, lite utanfor
phildelphia...har tre sma barn, 10,6 a 1 ar gamla..
vilket betydrr att jag e gaaaaaammal ;) (30)
Jag brukar kanna mig sadar lustig i kroppen innan jag gar in i ett skov, precis som de vibrerar a bubblar i kroppen..
jattelustigt. Fast de e nog kroppens satt att saga: om du inte lugnar ner dig nu sa ska du fa kanna pa fan!!
Jag forsoker lara mig att acceptera min diagnos men har lite svart att koppla att kroppen inte mar bra langre.
A har VALDIGT svart att ta de lungt, vilket gor fibron varre... men sa smaningom lar jag mig forhoppningsvis!!
Ha en bra helg!!

2013-01-11 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0