den vackra tavlan.

 
 
Det blev lite ändrade planer, så nu sitter jag och tittar ut genom vårt köksfönster, det är lite som en tavla, ljuset faller så vackert på köksbordet och jag kan bara sitta och titta och låta tiden bara försvinna. Jag är rätt bra på att göra sånt, alltid varit. Att bara sitta med musik i öronen och titta ut mot ingenting, låta tankarna fara fram och tillbaka, jag kan bestämma saker, jag kan drömma om sådant som jag innerligt vill ska hända men som känns som en omöjlighet, jag kan börja tänka på sådant som varit, min mörka tid i livet, vart jag varit, vart jag är, vart jag vill. Just nu så är det ett smärre kaos i mitt huvud, jag vill så mycket men känner mig så oförmögen till handling. Jag får se om lite tid framför vår tavla kan sortera ut lite, och detta självklart med en kopp kaffe i handen, vad annars?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0