det lilla som gör underverk.

 
En smoothie var allt jag orkade göra till lunch igår, det går fortfarande inte att diska stekpannor och sådant, orkar knappt hålla i en skål med flingor så :) Men som tur var så blev den supergod och en läskande känsla var allt jag behövde. Blir nog en likadan idag innan jag ska iväg till psykologen. Det har varit många dagar nu med nedstämdhet, oerhörd orkeslöshet och en smärta som inte går att beskriva i hela kroppen, otaliga tårar också kan jag lägga till. Jag är så trött på det nu, jag vill tillbaka till den positiva Emma, jag vill tillbaka till hur jag var för några månader sedan. Jag vet i och för sig att det inte är möjligt eftersom allodynin har blommat ut, så jag kan inte komma ifrån det, men jag vill åtmindstone tillbaka till känslan att klara av det. Jag vet inte men någonting idag har släppt i huvudet på mig, jag känner mig lite lättare på något sätt, som att det är på väg att vända, iallafall i huvudet, kroppen är densamma, men jag är glad för det lilla, oerhört glad för det lilla.
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Pyss mitt hjärta!! <3<3

2013-01-16 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0