en föraning om våren.

 
Det här hade Erik med sig hem iförrigår, då vi hade 2 år och 8 månaders dag ♥ Jag älskar verkligen tulpaner, de är så vackra och ger en föraning om våren som kommer, så jag blev självklart jätteglad och det gjorde min förjävliga dag mycket bättre. Så, det är torsdag idag, min utmaning idag är att tvätta håret, jag hoppas på att armarna är med på det, för det är välbehövligt. I övrigt så är nog planen att läsa, är fortfarande yr och svag så jag vill inte gå ut på promenad. Jag har en fråga till er fibrosar där ute, kan ni ibland ha problem med att andas och bli anfådd av ingenting? Jag har haft så här en gång förut, men nu har det hållt i sig rätt länge, jag blir liksom anfådd av att prata. Någon som känner igen sig? :)
 
Igår fick jag äntligen min avi för att hämta ut mina efterlängtade kläder som jag beställde för flera veckor sedan, åh det ska bli så skoj att hämta ut dom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0