första badmintonslaget på fyra år - kärlek.

 
Sitter här med en kopp kaffe, kollar på någon film på 4an och känner mig... tillfreds. Jag har varit iväg och tränat nu på förmiddagen, spelat badminton för första gången på år och det var så fruktansvärt roligt! Ni kanske inte visste det men jag spelade badminton på hög nivå för några år sedan, tills jag skadade mitt bäcken och med det, ländryggen och höfterna, detta var 2008. Jag och min bror spelade och så fort jag slog första slaget så log jag bara, så jäkla roligt. Jag hoppas att min kropp känner samma sak, för jag tror att badmintonen kan lösa mina träningsproblem. Itrim och jag kanske kommer gå skilda vägar (ojoj drama) på grund av träningsformen, det verkar inte fungera med fibron nu när allodynin har blommat ut och så. Men mer om det senare. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja stapla upp alla(!) mina böcker som legat i flyttkartonger alldeles för länge.
 
P.S. Känns inte bilden väldigt vårig? Det är mammas gamla växt som vi har på jobbet, den mår så himla bra där och den blommar för fullt just nu, så vackra färger! D.S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0