träningsvärk á la grande

 
Igårkväll kom min kära bror hit efter middagen och spelade kort och kollade på Sagan om de två tornen, mysig kväll var det. Idag åt vi sen frukost och sen tog jag och mamma en powerwalk i det härliga vädret, när jag kom hem så gjorde jag lite mag och ryggövningar och sedan var det bara att hoppa i duschen för kl 3 skulle jag träffa min Fridie i täbban. Vi fikade, pratade ikapp och gick runt och kikade lite, det slutade med att Frida hade köpt en ursnygg väska, en primer och jag en hårfärg. Nu ligger jag här i soffan med en kopp te och har Mobergs ljuva stämma i bakgrunden, "Vad blir det för mat" på sjuan nu nämligen. Är riktigt trött idag och har en riktigt härlig träningsvärk i rumpan och, ja typ hela kroppen efter badmintonen igår, så himla skönt! Hoppas att vi ska spela lite på tisdag också, så galet skoj. På tisdag ska vi även få upp de sista hyllorna här i vardagsrummet och jag hoppas att vi får sms-aviseringar i veckan för igår beställde vi nämligen en del från Jotex och Ellos till hemmet, nya gardiner och så vidare, så snart är allting klart! Åh, ska bli så skönt. Idag kom det även några och köpte vårt gamla bord. Flera saker att stryka på "nu-gör-vi-klart-lägenheten"-listan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0