att njuta av varje stund

 
Inser att det är väldigt länge sedan jag skrev någonting här. Det beror dels på att vi har haft så otroligt fint väder den senaste tiden här nere, vilket betyder att vi knappt är inomhus under soltimmarna plus att jag haft lite svårt med inspiration och motivation till skrivandet under denna tid. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva samtidigt som jag har massor jag vill skriva om, så det blir en liten krock där kan man väl säga. Men iallafall, under denna tid som jag inte skrivit här så har jag umgåtts mycket med mina fina svärföräldrar, haft det riktigt härligt som igår då det var klarblåhimmel och vi hade det jättehärligt med fikande, pratstunder och solande om vartannat. Det är verkligen sagolikt att bo här nere, vackert och så lugnt. När min älskade Tonny varit ledig har vi solat och umgåtts än lite mer med hans föräldrar, gjort smaskiga fruktsallader, gått långa långa morgonpromenader (vi går 1 mil varje morgon) och bara varit. Det finns inte en stund jag inte älskar med honom och när han är iväg och jobbar så saknar jag honom så det gör ont och så fort han sätter nyckeln i dörren slänger jag mig omkring hans hals. Min bättre hälft och själsfrände.
 
Idag har jag varit och fixa naglarna. Ni som hängt med här ett tag vet att jag gått till min kära Sussie sedan jag fyllde 18 (vilket snart är 3 år sedan) och att "byta ut" henne har inte varit lätt. Det var med högst nervösa steg jag gick in på salongen idag, men det gick så bra så och jag är väldigt nöjd. Ska ta lite bilder sedan så ni får se. Nu ska jag ta tag i lite skrivande som sedan ska mailas in till fibroförbundet till höstens nummer av fibromyalgitidningen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0