fly n' ride bilder och morgontips

/Bilder från "Fly n' ride" som vi var på för några veckor sedan/
 
Har precis fått i mig frukosten och ska snart hoppa in i duschen. Har inga planer för dagen, det är molnigt och det hänger regn i luften (fick en fin dusch imorse på morgonpromenaden) så får se vad jag hittar på. Ni som känner mig vet att jag har svårt att bara sitta inne och inte göra någonting en hel dag, har alldeles för mycket myror i benen för det. Så vi får se vad som sker, har ju fortfarande inte bakat någonting så kanske cyklar och handlar lite mjöl osv, får i såfall hålla tummarna för att det inte börjar regna just då ;) I övrigt så mår jag bra, är rätt trött för det mesta men min sömn har äntligen börjat vända till det bättre igen. Har haft en period med mycket fibrofeber, som jag kallar det, och om nätterna så har jag varit så varm så jag vaknat i ren panik, men som sagt så börjar det bli bättre vilket är väldigt skönt. Jag måste ändå få säga att jag är väldigt stolt över att jag kommer upp om morgnarna och går ut på mina promenader, framförallt nu de dagar då Tonny jobbar. Imorse var jag så trött och hade ont i nacken när jag vaknade men jag tog mig ändå upp och ut och nu mår jag som vanligt, mycket bättre. Mitt tips är att ha träningskläderna liggandes bredvid sängen och allt som man behöver framlagt så man inte behöver springa runt i hemmet för att klä på sig eller leta efter hörlurar osv. Vissa dagar tar det längre tid för mig att komma ut och vissa dagar så kommer jag iväg på en kvart, men jag märker själv att ju mer jag förberett morgonen innan, ju lättare är det att komma ut. Ett litet tips bara så här på tisdagsmorgonen :) ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0