fredagsplaner och en liten ros

 
Idag är det en underbar dag för min Bobbo är ledig! Vi har precis ätit frukost efter vår vanliga morgonrunda på en mil, så himla skönt att börja dagen så. Igårkväll hade jag feber och kände mig riktigt hängig men lagom till läggdags så gick den neråt och jag tog två alvedon och sov rätt så bra faktiskt. Idag ska vi ge oss på minigolf med Ts vänner, ska bli riktigt kul och spännande, det var inte igår jag spelade minigolf om vi säger så...
 
Rosen fick Bobbo av mig förra veckan, han förtjänar allt och ännu mer, min prins. Imorgon har jag bott här i en månad och på söndag firar vi två månader tillsammans. Bästa två månaderna i mitt liv ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0