mystisdagen och tvättips

Bilder från gårdagen - massa blåbär och söt-Nelly
 
Jag hade en rikigt mysig dag igår med svärföräldrarna mina. Det var lurigt väder, ena stunden regnade det, nästa stund var det sol och varmt och sedan blev det åska och spöregn. Detta satte sig självklart i huvudet, men efter ett tag så gick det över. Vi hade det iallafall jättemysigt, jag blev bjuden på lunch och fika och så tonade jag svärmors hår, det blev jättefint! Och som vanligt så gosade jag massor med myshundarna ♥
 
Idag är det regn och lite kyligt så vi tänkte passa på att åka till Ikea och införskaffa lite småsaker innan det är dags för tvätt vid fem. Vi blev lite sura för den tvättstugan vi bokat till imorse är tvättmaskinen sönder i, så vi fick boka den andra och då fanns det inte för ens den sena tiden tills ikväll, men då kom jag på att det nästan är bättre för mig att tvätta på kvällen. Det tär ju rätt mycket på kroppen att tvätta så då brukar jag inte orka med så mycket annat på dagen sen, men om man tvättar på kvällen så ska man ju ändå gå och lägga sig sen efteråt, så då får man ju "automatisk"vila. Hoppas det funkar och att jag är piggare i morgon än vad jag brukar vara efter förmiddagstvätt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0