Ale stenar och uppdatering

/Bilder från Ale stenar i Skåne/
 
Jag vill bara checka in här och säga att jag lever :) Nejmen, det är så otroligt mycket som händer just nu så jag hinner knappt tänka själv, men jag kan säga att jag har väldigt goda nyheter att berätta för er snart, men det får bli snart. Tills dess så får vi se hur mycket jag kan skriva här, men jag vill bara säga att jag hoppas ni mår så bra ni bara kan. Som tur är så börjar ju värmen hitta oss här i Sverige och då kan vi hoppas att fibron ter sig snällt mot oss. Just nu har jag en hyffsad period på det sättet, är väldigt stel bara men det botar jag med långa promenader. Stor kram på er alla så hörs vi snart ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså sååååå fina fotografier på dig, Emse :D <3

Svar: Åååh tack Moies!! <3 :D Äntligen har jag hittat min drömprins, för han kan ju tom fotografera :D :D ;D
Emmas fibromyalgi

2013-06-09 @ 20:28:24
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: A

Jag tyckte väl att det var vid Ale stenar du var på din profilbild. En härlig plats! Låter som att du haft det bra :) Kram A

2013-06-10 @ 08:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0