när kärleken tar dig till oanade höjder och ställen.


Som jag har väntat på att kunna berätta det här. Jag kan äntligen förklara alla mina resor, mina bilder med gröna omgivningar och ett leende som jag aldrig burit förut. Jag har gått och blivit upp över öronen kär, förälskad och lycklig och som ni ser är det i den finaste killen på jorden. Min Tonny. Jag har rest fram och tillbaka till Skåne och Klippan nu i några veckor och även stannat i 5-6 dagar i sträck varje gång, förutom denna helg. Det är en svår del att förklara för andra hur vi känner, hur vår kärlek är till varandra men det jag kan säga är att vi är varandras livs kärlek, det var kärlek vid första ögonkastet på Ängelholms flygplats den 24e maj och redan efter första timmen så kändes det som att vi känt varandra i år och dagar. När jag åkte ner den 24e så hade vi inte bokat någon returbiljett då vi inte visste hur det skulle kännas, vi kanske inte alls skulle trivas med varandra. Jag stannade till tisdagen och vi åkte motvilligt till flygplatsen, båda ledsna över att dagarna gått så fort, men även lyckliga för vi kände hur kärleken spirade mellan oss. Vi blev tillsammans den 28e maj, båda högst övertygade om att vi redan fallit för varandra. Jag åkte hem till Stockholm, men redan dagen efter bokade jag tåg för att åka ner samma fredag och den gången stannade jag till Nationaldagen, alltså i hela sex dagar. Jag träffade en del av hans släkt, då vi firade hans mamma som fyllt år och Tonny berättade för mig igår att hans mamma sagt att det såg ut som att vi känt varandra i flera år när hon såg oss, då hade vi spenderat sammanlagt 6 dagar tillsammans.
 
Vi har hunnit med så mycket, åkt runt i Skåne och upptäckt både det ena och det andra. Vi har tagit så fina foton, ätit en massa glass, skrattat så jag har fått ont i magen, vi har upptäckt att vi är varandras avbilder och att vi passar helt perfekt för varandra. Vi är som de där sagoparen man alltid har velat vara, det där paret man aldrig trott man ska bli med någon, för det känns alldeles för bra för att vara sant. Varje beröring, varje gång han tar min hand i sin så pirrar det i hela min kropp, varje gång jag tittar in i hans blåsilvriga ögon så drunknar jag, varje gång jag får honom att skratta så hela hans ansikte bara spritter upp i ett enda stort leende så pirrar det i magen och varje gång jag hör han säga "god natt" och "god morgon" så fylls jag av lycka. Jag har aldrig känt denna kärleken förut, och ja, ni som undrar, jag ska bli skåning. Nästa torsdag den 27e bär flytten av, och det finns de som tycker det är helt fantastiskt och det finns de som tycker det går för fort. Till de som tycker det är fantastiskt kan jag bara säga: Ja, det är obeskrivligt fantastiskt och tack för att ni är glada för vår skull! Och till de som tvivlar och som tycker det går för fort kan jag bara säga: Jag önskar ni får uppleva samma kärlek en dag, för det är vi alla värda ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Underbara Emma! Så fort det går och så lycklig och glad jag är för din skull!! <3 Snart bor du närmare mig också så vi kan ses i sommar! :) fina fina ni <3

Svar: Ååh du är så fin Fanny!! <3 Blir så himla själaglad när du säger så!! :'') Jaa! Vi måste träffas och som sagt, nu är det ju lite lättare att ordna med ju :D <3
Emmas fibromyalgi

2013-06-17 @ 11:57:56
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se
Postat av: Moa

Så glad för din skull :D <3

Svar: Ååh tack Moies!! :D <3 <3
Emmas fibromyalgi

2013-06-17 @ 19:48:49
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0