"chocomania" lipbalm - Tips!

 
Vill börja denna måndag med att tipsa er om ett riktigt mysigt läppbalsam. Har haft det jättelänge men det har hamnat längst ner i väskor om vartannat och inte fått en riktig chans, men nu är det min nya favorit istället. Man får riktigt fin glans på läpparna och att det doftar choklad gör ju inte saken sämre. Kommer inte ihåg något pris tyvärr, men runt 70-80 kr kanske? Från The Body Shop. Värt det iallafall. Det kommer upp ett inlägg om någon timme och där kan ni se hur det ser ut på. Och som ni ser på översta bilden så använder jag alltid udden av en läppenna eller pensel för att gröpa ur burken, inga fingrar! Då frodas bakterierna något fruktansvärt och det vill vi inte. Så tänk på det, om ni har någon burk med krämigt innehåll, använd någonting att gröpa ur med och lägg på handen och därefter smeta på :)
 
Annars då? Jo, men jag mår bättre än i fredags och lördags. Handlederna bråkar väl lite fortfarande och jag känner att om jag anstränger händerna lite för mycket så blir jag stel och får ont snabbt så jag hoppas handledsstöden dyker upp nu i dagarna. Ska på akupunktur idag så det ska bli skönt. Vi ändrade sist så jag hade färre nålar i öronen och låg bara en ca 15-17 minuter. Marie sa det att efter jag berättat om hur jag mått efteråt att det inte är någon tvekan om att jag har fibro, det är tydligen den reaktionen man får om man ligger lite för länge, så det är ju skönt det då att få det bekräftat återigen, så det inte bara är jag som är muppig ;).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0