Halvt invalidos + handledsstöden.

 
God förmiddag på er :)! Äntligen fredag och helg om några timmar, riktigt skönt. Efter promenaden igår så fixade jag och mamma en hel del där hemma, det är inte mycket kvar att få upp så det är riktigt skönt. Dock mår jag fortfarande lite knas efter jag slog i huvudet, men något som tar priset är att jag måste sovit som en kratta i natt, vaknade upp med en låsning i bröstryggen/under skuldran, så är halvt invalidos, men jag är så glad ändå jag :) Svårt att inte vara det just nu... Sedan gör mina nya handledsstöd livet så mycket roligare, de är riktigt sköna och inte så där klumpiga som vissa kan vara, det tog en liten stund att få in snitsen med att sätta på de men nu så går det galant. Om ni har problem med handlederna så rekommenderar jag er verkligen att beställa. Har något riktigt roligt att visa er sen också! Fick hem någonting på posten igår som gjorde att jag skuttade runt som en lärka i lägenheten...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0